gymnocactus آموزشهاي هنري ساخت گلدان هاي كاكتوس زيبا
|
استراتژيهايي براي مديريت كلاس درسبنابراين پيشرفت هر جامعه بهچگونگي كيفيت آموزش و پرورش آن جامعه بستگي دارد.كلاس، مركزي براي نظام پوياي تعامل انسان است. هر روز هزاران رفتار كلامي وغيركلاميبهطورفرديوجمعيدر كلاساتفاقميافتدكهدر جاي خود قابل تأمل است. جهت اجاره كلاس با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل فرماييد. 1- عمل كردن به جاي واكنش نشان دادنعمل كردن يعني مسلط بودن – واكنش نشان دادن يعني تسلط عوامل و شرايط را پذيرفتن مامور آتش نشاني نباشيد. پيش گيري بهتر از درمان 2- واگذري مسئوليت ( مشاركت ) 3- عقب بايستيد. 4- آرام و خونسرد ، حرفه اي و با احترام برخورد كنيد( از كوره در نرويد)ماجراي انضباطي تمام خواهد شد ولي شما و دانش آموزان تان بايد تا پايان سال با هم كار كنيد . هنگامي كه خونسردي خود را از دست مي دهيد ، درس ناخواسته از كوره در رفتن بهتر و بيشتر از درس برقراري انضباط كه مورد نظر شما است درخاطر بچه ها خواهد ماند. محيط كلاس را به نحو مطلوبي سازمان دهي كنيد (غني سازي محيط يا تقليل امكانات محيط و محروم سازي ، توسعه محيط يا محدود كردن محيط ، ساده سازي محيط جهت اجاره كلاس با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل فرماييد. اساس و ريشه رفتارهاي نامطلوب را از بين ببريد :برخي از معلمان به وسيله تنبيه در صدد برخورد با رفتارنامطلوب بر مي آيند كه مانند به كار بردن يك آتش خاموش كن نامناسب است . ابتدا به نظر موثر مي آيد ، شعله ها كم مي شوند ولي به محض اينكه سرتان را برگردانيد ، آتش دوباره شعله ور مي شود . منشا آتش را بيابيد ، يعني اساس رفتار نامطلوب را ، آتش نشان مناسب را به كار گيريد . تقويت رفتار را كنار بگذاريد كه همين به تنهايي منجر به رفع رفتار نامطلوب خواهد شد. به جاي دوست بودن، با دانش جويان دوستانه رفتار كنيد.حرفه اي لباس بپوشيد ، حرفه اي عمل كنيد ، اهداف هر روز خود را همراه با چگونگي اجراي آنها به نحو مطلوب به خاطر بسپاريد . به دانش جويان تان اجازه ندهيد شما را با اسم كوچك صدا كنند . به ميهمانيهاي دانش جويان نرويد . دانش جويان تان را با اتومبيل به مدرسه و يا خانه نرسانيد . نسبت به گوش دادن يا گفتن لطيفه دانش جويان خود آگاهانه عمل كنيد مخصوصاً اگر سخنان نامناسب و يا در مورد مسائل قومي و يا نژادي باشند. سوء رفتارهاي خاص را به طور دقيق مشخص كنيد نه اين كه به آنها عنوان كلي بدهيد (همكاري نمي كند – دردسرآفرين است. غيرقابل اعتماد و ناپخته است ، چيزي به شما نمي دهد ) ( اين القاب گاهي پس از از بين رفتن رفتار نامطلوب روي دانش آموز مي ماند) نشان دهيد كه از آنچه در كلاس جريان دارد آگاه هستيد : تشخيص اشتباه در تعيين دانش آموز خطاكار و بدتر از آن تنبيه اشتباهي دانش آموزي كه خطاكار نيست، به طور جدي قدرت نفوذ و اعتبار شخصي را به عنوان يك نظم دهنده تضعيف مي كند. منبع: rentcheap
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |