gymnocactus
آموزشهاي هنري ساخت گلدان هاي كاكتوس زيبا

حال آنكه فضاهاي مذكور در ايران ،مناسب كودكان طراحي نشده است وبيشتر مهدكودك ها درفضاهاي مسكوني و حتي آپارتمان ها قرار دارند.هدف از پژوهش حاضر،تدبير ايدههاي طراحي مبتني بر تنوع در مهدكودك ها و فضاهاي كمك آموزشي كودكان زير ۵ سال با رويكرد ارتقايخلاقيت آنان است.در اين پژوهش سعي شده است تا با تطبيق ديدگاه هاي صاحب نظران و تحليل وارزيابي نمونه هاي موفق اجرا شده در سطح جهان ،به يكسري اصول و راهكارهاي طراحي برسيم كه دربخش طراحي مورد استفاده قرار گرفت.

جهت اجاره كلاس با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل فرماييد.

طراحي مهدكودك

طراحي داخلي مهدكودك براي كودكان، سبب رشد خلاقيت و پرورش ذهني آن ها مي شود. بايد توجه داشت كه كودكان به شدت از محيطي كه در آن هستند تاثير مي پذيرند و آينده آن ها از همان سال هاي آغازين زندگي اجتماعي شان رقم مي خورد. فضاي بازي كودكان بايد مطابق با استانداردها و آيين نامه ها و متناسب با آناتومي بدنشان صورت بگيرد. استفاده از رنگ هاي شاد و پرانرژي به تحرك بيشتر كودكان و سلامت جسمي شان كمك مي كند. در اين بسته آموزشي نمونه هايي از انواع فضاهاي بازي كودكان و طراحي مهدكودك، ضوابط طراحي مهدكودك ها و زمين هاي بازي و همچنين بلاك هاي اتوكدي كه براي طراحي پلان، نما و مقاطع فضاهاي بازي و دكوراسيون داخلي مهدكودك و همچنين دانلود پرسوناژهاي كودكان درحين بازي كه در طراحي كاربرد دارد گردآوري شده تا شما عزيزان بتوانيد به راحتي مهدكودك و فضاهاي اختصاصي كودكان را طراحي كنيد. براي دانلود پكيج مهدكودك در ادامه با آرل همراه باشيد…

جهت اجاره كلاس با شماره درج شده در قسمت تماس با ما تماس حاصل فرماييد.

اصول طراحي مهدكودك

يك مهد كودك به منظور ارتقاء كيفي فرآيند آموزشي و تسهيل و پويايي آن، بايد بتواند ديدگاه‌هاي جديدي را به كودكان در هنگام مشاهده‌ي نيازهاي مربيان و اعضاي خانواده ارائه دهد.

جايي كه مسيرهاي ارتباطي داراي ايده‌اي غني است و به آساني درك مي‌شود، با راهروها و پلكان‌هايي كه از ازدحام جمعيت جلوگيري كرده و وضعيت نسبي اجزاء را آموزش مي‌دهد. مهد كودك تميز و ايمن مكاني است كه در آن هيچگونه مواد آلوده و تأسيسات برقي قابل دسترس وجود نداشته باشد، جايي كه رويه‌ها پوشش‌هايي سخت و يا تعويض‌پذير باشند. مهد كودك دنج و آرام جايي است كه مصالح جاذب سروصدا بوده و پرده‌ها باعث كاهش تبادل صوت شوند؛ مهد كودك روشن و سر زنده كه بدون خيره شدن و آزار چشم، لذت تماشاي مناظر بيرون را فراهم كرده و فضاهاي مفيدي را براي استراحت در سايه ايجاد كند؛ مهد كودك با يك پارك داراي محوطه شن و آبنما، با تاب‌ها و چرخ و فلك‌ها، جايي كه كودك مي‌تواند با گياهان آشنا شده و با هم‌كلاسي‌هاي خود ارتباط متقابل برقرار كند. به طور خلاصه، مهد كودك جايي است براي يادگيري، بازي و روياپردازي.

 منبع: rentcheap
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: اجاره كلاس
[ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۳:۵۱ ] [ مهدي زارعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی