gymnocactus
آموزشهاي هنري ساخت گلدان هاي كاكتوس زيبا

انتخاب گل مناسب براي نگهداري در آپارتمان بسيار مهم است در اين مقاله به شناسايي اصول داشت و تكثير گياه گلدان ژسنر يا كارديناليس يا ريشتينر يا كارديناليس مي پردازيم كه مي تواند به عنوان گلدان هاي تبليغاتي جهت استفاده به عنوان گيفت تبليغاتي و هداياي تبليغاتي باشد.

جهت مشاهده مقاله گلدان كالاديوم كليك نماييد.

گلدان ژسنر يا كارديناليس يا ريشتينر يا كارديناليس

ژسنر ياسه ها زادگاهش احتمالا برزيل است و در اواسط قرن نوزدهم به اروپا آورده شده است و به نام نا درست «ژسنر يا ما كرانتا» ناميده شده است. مدتي به فراموشي سپرده شده بود و اينك دوباره به خاطر گلهاي بهاري و تابستاني زيبايش پرورش مييابد. از پياز حجيم قرمز رنگ آن ابتدا ساقه اي قوي به ارتفاع بيست سانتيمتر ميرويد و سپس به برگهاي درشت پرزداري آراسته ميشود و بالاخره در نوك ساقه ياد شده دسته اي از گلهاي لوله اي شكل پرزدار به رنگ قرمز تند ظاهر ميگردد.

تركيب خاك گلدان و ساير مراقبتهاي آن عين همانند «گلكسينيا» است در تمام طول مدت گل خود كه آغاز آن بسته به تاريخ كاشتن پياز است بخوبي در آپارتمان ميماند. اما بايد از مسير جريان هوا و نور شديد دور بماند.

تحريريه زرين گيفت

 
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع: زرين گيفت
[ ۵ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۲:۳۳ ] [ مهدي زارعي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی